FANDOM

Starter
Seria Adventure in Kalos, odcinek drugi
[[Plik:{{{Obraz}}}|200x350|frameless]]
Premiera Polska: 05 stycznia 2014
Japonia: Data nieznana
Scenariusz ŁUKASZ 10
Reżyseria ŁUKASZ 10
Poprzedni Następny
AIK001 AIK003
AIK002 (Starter) – drugi odcinek anime Adventure in Kalos wyemitowany w Polsce 05 stycznia 2014 roku.

Treść Edytuj

Samolot wylądował. Wszyscy pasażerowie przygotowywali się do wyjścia. Alex i Luke siedzieli jeszcze na miejscach, czekają, aż skończy się kolejka do wyjścia.

- No to gdzie idziemy? - zapytała Alex.

- Hm... Odrazu do profesorka?

- Taaak - Alex głaska Glameow po pyszczku i wstaje. Luke również i razem z Pikachu i Lucario wychodzą z samolotu.

Miasto było ogromne. Wieża przypominała tą samą jaka jest w Paryżu. Tak, chodzi o wieżę Eiffla. Luke podbiegł do ogromnego, lazurytowego budynku. Z pewnością było to mieszkanie profesora Sycamore.

- Halo! - krzyknął chłopak wchodząc do domu. - Jest tu ktoś? Profesorze!

Zza drzwi wyskoczył Garchomp.

- Garchomp!! Garrr!!!

- O mój Boże!! - wrzasnął Luke i upadł na podłogę.

- Spokojnie Garchomp... - powiedział mężczyzna i schwytał Garchompa w pokeballa. - Witaj. Jestem profesor Sycamore, a ty?

- Ja jestem Luke Blaze, a to...

- Alex Taiga - kończy dziewczyna.

- Ah... Doskonale... Proszę.... Usiądźcie.

Profesor opowiadał chłopakowi i dziewczynie o tym jak w młodości podróżował po świecie. Wkońcu powiedział:

- Chcecie wziąć startera, tak?

- Zgadza się. - rzekł Luke i wstał, podszedł do gabloty i ją dotknął.

- A więc tak! - krzyknął Sycamore i wyjął kulki z trzema pokemonami. Z pokeballi wyskoczyli: Froakie, Chespin oraz Fennekin.

- Hm... - Luke spojrzał na Froakiego. - Tak! Zdecydowanie wezmę tego niebieskiego. - Profesor podał mu pokeballa. - Witaj, Froakie, jestem Luke. Taiga natomiast wybrała płomiennego liska, a reczej lisiczkę. To Fennekin. Sycamore dał obojga pokedexy. Luke zeskanował całą trójkę, również Garchompa, Pikachu, Lucrio i Glameowa.

- Mam nadzieję, że się z nimi zaprzyjaźnicie. Chespin... Ciebie też ktoś niedługo wybierze - zwrócił się do zielonego pokemona i schował go do pokeballa. - Tak więc... Życzę wam powodzenia w podróży. Niedługo się spotkamy, prawda?

- Oczywiście.

- No dobrze.. Macie po pięć pokeballi i w drogę!

- Dziękujemy profesorze. Do widzenia!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki