FANDOM

Dwuwalka oraz nowy pokemon!
Seria Adventure in Kalos, odcinek trzeci
ElectroRace
Premiera Polska: 06 stycznia 2014
Japonia: Data nieznana
Scenariusz ŁUKASZ 10
Reżyseria ŁUKASZ 10
Poprzedni Następny
AIK002 AIK004
AIK003 (Dwuwalka oraz nowy pokemon!) – trzeci odcinek anime Adventure in Kalos wyemitowany w Polsce 06 stycznia 2014 roku.

Treść Edytuj

Alex i Luke postanowili zrobić dwuwalki, czego dziewczyna zabardzo nie lubiła, ale kij. Do walki staną Lucario oraz Froakie Luke'a kontra Glameow i Fennekin Alex. Oboje wyrzucili pokeballa. Starter Luke'a rozglądał się po terenie.

- Froakie, co umiesz!? - Luke schyla się do pokemona, ale ten ignoruje chłopaka i odwraca się od niego. - Froakie, co ci jest?

- Fennekin, a ty co umiesz?? - Alex kucnęła do żółtej lisiczki, ta uśmiechnęła się i pokazała Ognisty Strzał. Tak, to jest bardzo dobry atak. - Luke, co jest?

- Froakie nie chce walczyć. Chyba mnie nie lubi...

- Spróbuj go jakoś przekonać. - powiedziała Alex i usiadła.

- Lucario, porozmawiaj z nim.

Lucario zaczął rozmawiać z Froakiem. Ten powiedział, że Luke jest strasznie dziecinny i nie będzie walczył z dzieckiem.

- Froakie, ja mam pietnaście lat. Nie jestem takim dzieckiem o jakim myślisz!! - krzyknął Luke, ale Froakie nadal go nie chciał słuchać, uciekł na drzewo i położył się spać.

- No to może Glameow i Fennekin na Pikachu i Lucario, co? - zaproponowała Alex.

- Stoi.

Trenerzy stoją na miejscach i wystawiają pokemony do walki.

- Panie mają pierwszeństwo - mówi Luke.

- Dzięki - odpowiada Alex - Fennekin, użyj Ognistego Strzału, natomiast ty Glameow Kulę cienia. - Pokemony użyły swoich ataków na Lucario, jednak jest to tak niesamowity pokemon, że Kościo pędem odwrócił te ataki prosto na Glameow.

- Pikachu, użyj Pioruna!! - wrzasnął chłopak, Pikachu skierował iskry na Fennekina, lecz ten uniknął ataku i użył Kręgu Ognia.

- Pika!! - krzyknął żółty pokemon z bólu.

- Spokojnie, Pikachu, spokojnie! Teraz użyj Elektrycznej Fuzji, teraz!

Pokemon szarżował na Fennekin z tak niesamowitą prędkością, że za nim Alex wydała komendę Fennekin już padła.

- Mogłam się tego spodziewać - mruknąła Alex i schowała Fennekin do pokeballa. - Ale i tak imponująco. Glameow, zostałeś teraz ty. Użyj Blefu! - Pokemon Taigi zaczął iskrzeć. - Tak, teraz użyj Elektrycznej fuzji na Lucario! - Poke-kot biegłw stronę Lucario, ten się zagapił i odleciał prosto w drzewo na któym spał Froakie, pokemon się obudził i krzyknął na Lucario.

- Ci- cicho! - wrzasnął Lucario. Był sparaliżowany, wstał i z jego dłoni wyrosła długa kość. Atakował Glemeowa, ale on z gracją unikał tych ataków.

- Pikachu, teraz ty!! - krzyknął Luke do pokemona, pokemon wyraźnie był gotowy.

- Pika? - to mogło by oznaczać Napewno.

- Spokojnie... Nic mu się nie stanie. - rzekł Luke i wydał komendę. - Elektryczna Awaria!!! - Pikachu stworzył ogromną kulę elektryczności i skierował ku Lucario i Glameow, po paru sekundach oba pokemony padły.

- Co? Wyeliminowałeś swojego pokemona, poto, by wygrać walkę? - zdziwiła się Alex.

- Tak. Lucario? Nie gniewasz się?

- Nie. Chociaż mógłbym ci tą kość wsadzić w...

- Już wiem gdzie... - przerywa pokemonowi Luke. Odwraca się i słyszy śpiew ptaka. To jakiś pokemon.

- Wooow. Jeszcze nigdy nie widziałem takiego pokemona!! - Luke wyjął pokedex. Urządzenie szybko odpowiedziało: - Fletchling. Fletchlingi są  małymi ptakami Pokémon, podobnymi w wyglądzie do rudzików. Mają pomarańczową głowę z trójkątnym żółtym znakiem z tyłu każdego oka. Ich ciało i skrzydła są szare, a na końcówkach mają białe odstające pióra. Mają długi, czarny ogon z białym paskiem w kształcie litery "v".Chociaż jest małym pokemonem, całkiem nieźle lata. Szuka patyków by zbudować swoje gniazda.

- Aha. - mówi chłopak. - Pikachu! Urzyj Pioruna! - Pikachu rzucił się na Fletchlinga, lecz ten odleciał, ale nie za daleko. Luke spróbował jeszcze raz. - Pikachu, teraz Szybki atak! - jednak znów pokemon zrobił uniki. Parę minut później, może nawet godzinę później, trener padł zmęczony z pokeballem w ręku.

- Nigdy go nie złapie. - wymamrotał. Pokemon ptak podleciał do niego i usiadł na jego ręku. Zaczął coś ćwiergotać.

- Mówi, że chciał zobaczyć na co cię stać. - tłumaczy Lucario z lodem przy ramieniu. - Chce być twoim pokemonem.

Fletchling uśmiecha się do Luke'a, naciska pokeballa i wchodzi do niego, po czym się łapie.

- O!! - krzyknął i odrazu wstał na nogi. - Świetnie. To już mój drugi pokemon w Kalos!

- Gratki, Luke. Też bym tak chciała. - powiedziała Alex i się uśmiechnęła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki