FANDOM

Potrójna walka o odznaki!
Seria Adventure in Kalos, odcinek ósmy
[[Plik:{{{Obraz}}}|200x350|frameless]]
Premiera Polska: 08 stycznia 2014
Japonia: Data nieznana
Scenariusz ŁUKASZ 10
Reżyseria ŁUKASZ 10
Poprzedni Następny
AIK007 AIK009
AIK008 (Potrójna walka o odznaki!) – ósmy odcinek anime Adventure in Kalos wyemitowany w Polsce 08 stycznia 2014 roku.

Treść Edytuj

Ja, Alex, Calem, Alexa oraz Viola weszliśmy do wielkiego, zielonego budynku wykonanego z żelaza, stali i innych materiałów. Zjechaliśmy windą do piwnicy. Pomyślałem sobie: Rataty i inne brrr, ale nie! Była tam wielka arena pokemon. I nawet całkiem dużo ludzi. Widzowie. Moi towarzysze ustali przy mnie naprzeciw Violi. Postanowiłem wyrzucić Fletchlinga. Alex wyrzuciła Fennekin, a Calem Chespina. Viola postanowiła wyrzucić Surskita, Vivillona oraz Beutyfly. Zeskonowałem wszystkie trzy pokemony i wypowiedziałem Cios Skrzydłem. Fletchling mocnym ruchem swojego skrzydła zaatakował Surskita, który uderzył w ścianę, lecz się nie poddał. Zmiótł Fletchlinga Hydro Pompą. Woooow!

- Fennekin, użyj Palącego strzału! - krzyknęła Alex. Lisiczka podskoczyła i z jej pyszczka wyleciał ogień uderzający w Beutyfly. Pokemon przez chwile się nie ruszał, ale i tak wstał.

- Chespin, użyj Dzikin pnączy! - Chespin Calema złapał Surskita i zaczął walić nim o ziemię. Pokemon padł.

- Co? - zdziwiła się liderka i odesłała Surskita do pokeballa. Zostały jej dwa pokemony.

- Vivillon, użyj Wichury! - ten ruh był bardzo potężny, zmiótł Fletchlinga prosto na Chespina, który przewrócił się razem z Fennekin. Wszystkie pokemony i tak nie dawały za wygraną.

- Beutifly, użyj Usypiającego Proszku na Fennekin! - Chespin usłyszał to i rzucił się za proszkiem. Zapadłw sen.

- Chespin... - mruknął Calem.

Spokojnie, osłonię go.

- A teraz rzuć się na niego używając Trującego żądła! - krzyknęła, ale Fletchling Szybkim atakiem dziobną Vivillona w tyłów. Vivillon był skontuzjowany. Alex, teraz!

Alex wiedziała o co chodzi. Fennekin użyła Kręgu Ognia. To jej nowy atak? Nie zauważyłem. Atak szybko poradził sobie z Vivillonem, który padł. Teraz jest jeden na dwa, ponieważ Chespin śpi, ale nie padł, więc jest praktycznie jeden na trzy.

- Fletchling, unieś się! - czerwony pokemon poszybował w górę. - Utwórz Tornado! - krzyknąłem. Posłałem Alex spojrzenie, zakumała. Fennekin użyła Ognistego Strzału i oboje utworzyli Ogniste tornado, które zmiotło Beautyfly. Pokemon motyl runął z hukiem na ziemię. Był pokonany.

- Tak! - krzyknąłem.

- Oh yeah! - sapnął Calem i podał Alex i mi ręce.

- A więc przegrałam. Tak więc, czekajcie na odznaki.

Usiadłem na ziemi. Pikachu położył mi się na kolanach i wypowiedział cicho słowo Pika. Jak on słodko wygladał kiedy spał. Viola podszedła do nas z pudełkiem, w którym mieściły się trzy odznaki. Calem trzymając Chespina wziął odznakę i przyczepił ją pod kurtkę, Alex tak jak ja włożyła znaczek do pudełka. Podałem ręke Violi i Alexie i powiedziałem Narazie. Mam takie przeczucie, że się jeszcze spotkamy. Następny cel? Chyba już wiecie, druga odznaka!

C.D.N...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki