FANDOM

Choroneko, co jedzenie kradł
Seria Adventure in Kalos, odcinek dziewiąty
[[Plik:{{{Obraz}}}|200x350|frameless]]
Premiera Polska: 08 stycznia 2014
Japonia: Data nieznana
Scenariusz ŁUKASZ 10
Reżyseria ŁUKASZ 10
Poprzedni Następny
AIK008 AIK010
AIK009 (Choroneko, co jedzenie kradł) – dziewiąty odcinek anime Adventure in Kalos wyemitowany w Polsce 08 stycznia 2014 roku.

Treść Edytuj

Rozbiliśmy obóz niedaleko czwartej drogi. Rozapliłem ognisko i wyjąłem surowe jedzenie. Warzywa włożyłem do kotła i zakryłem pokrywą. Tak samo z mrożoną wołowiną, którą narazie włożyłem do lodówki Calema. Rozłożyłem duży namiot troszkę dalej od Alex i Calema. Mój był zdecydowanie większy, ponieważ lubię jak pokemony w snie są wolne. Lucario szybko poszedł spać, lecz Alex i Calem czekają na jedzenie. Wołowina upieczona, teraz warzywa. Nalałem wodę z nowo kupionej butelki i 15 minut czekałem. Wyjąłem plastikowe talerze i zacząłem jeść. Wyszło nawet smacznie jak na kucharza amatora. Nawet moi towarzysze pochwalili. Po zjedzeniu położyłem się spać. Śniłem o tym jak pokonałem mistrza Ligi Kalos. Był to jakiś chłopak, nieważne jak wyglądał. Cały czas słyszałem LUKE, LUKE, LUKE! Wiwatki... Uwielbiam! Nagle usłyszałem coś na zewnątrz, wstałem, rozsunąłem namiot i wyszedłem. Zobaczyłem czarną sylwetkę zwierzęcia. Ruszyłem za nią, ale była szybka. Ale co... Ja szybszy, hehe!! Dogoniłem go, złapałem za ogon i uniosłem. To był Purrloin. Zeskanowałem go w pokedexie i pogłaskałem.

- O co chodzi? - zapytałem pokemona.

- Purr... Mrau! - podrapał mnie i wskoczył na drzewo. Na ogonie trzymał paczkę chipsów. To moje ulubione chipsy o smaku papryki. O nie! Zacząłem wspinać się po gałęziach, ale jakaś się urwała i padłem na ziemię. Ała!

- No dobra, dobra! Chcesz jeść? - z kieszeni wyjąłem batonik dla pokemonów. Poke-kotek zszedł z rośliny i zaczął się do mnie miziać. Chyba mnie polubił. Wziąłem go do namiotu. Już nie spałem.

Rano wstałem najwcześniej. Ze spuszczoną głową i zakrytymi oczyma czapką leżałem na gałęzi drzewa. Myślałem, że na kolanach mam Purrloin. Rozglądam się i widzę Alex bawiącą się z Glameowem i Purrloinem. Zszedłem z drzewa i podszedłem do dziewczyny.

- Dzisiaj rano go znalazłam - oznajmia Alex i głaska oba pokemony.

- Tak właściwie to ja go znalazłem

- Co?

- Wczoraj wieczoren wykradł jedzenie. Głodny był. Em.. Chciałem ci go dać.

- Naprawdę? Dziękuje ci Luke - i rzuciła mi cole - A to za prezent

- Ta... - ciągnąłem - Chętnie się napiłem - otworzyłem puszkę i piłem napój. Z oddali słyszałem głośne chrapanie Calema. Jaki on głośny! Kiedy się obudził byliśmy już przy robieniu obiadu. My tu harujemy a on zjada dwie porcje. Jaki... Okej, wracajmy do... Niewiem czego... Coś napewno jest. Alex złapała Purrloin dopiero po walce. O mało Glameow przegrał, ale to strasznie dobry pokemon. Calem też chciałby złapać pokemona. Kucnąłem i poszedłem do namiotu położyć się i obejrzeć jakiś film na smartfonie. Sybcy i pokemoniaści... Film fajny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki