FANDOM

Calem łapie Pidgey'a!
Seria Adventure in Kalos, odcinek dziesiąty
[[Plik:{{{Obraz}}}|200x350|frameless]]
Premiera Polska: 10 stycznia 2014
Japonia: Data nieznana
Scenariusz ŁUKASZ 10
Reżyseria ŁUKASZ 10
Poprzedni Następny
AIK009 AIK011
AIK010 (Calem łapie Pidgey'a!) – dziesiąty odcinek anime Adventure in Kalos wyemitowany w Polsce 10 stycznia 2014 roku.

Treść Edytuj

Był upalny dzień lipca. Ja, Alex i Calem byliśmy nad jeziorkiem. Ja oraz Calem skaczemy z drzew prosto do wody, gdzie pływamy, robimy salta, a nawet trochę głębiej się zanurzamy. Kiedy się pokompaliśmy, rozglądałem się po polanie i skanowałem kolejne pokemony: Beedrille, Scizory, Butterfree oraz Pidgeye. Wkońcu Calem popchnął mnie i razem z pokedexem wylądowałem w błocie.

- Co ty robisz! - wrzasnąłem.

- Patrz... - rzekł cicho chłopak i ukrył się za kamieniem. - Patrz na tego Pidgeya. - Dobra, spojrzałem się i co? Nic w Pidgeyu ciekawego nie ma, oprócz tego, że ciekawy z niego może być Pidgeot. No taaak. Pamiętam, że mam Pidgeota. Dawno u nich nie byłem... Trudno...

- Chce go złapać - uniósł się Calem i wyjął dwa pokeballe. Z jednego wyszedł Chespin, a drugi był na Pidgeya.

- Chespin, zaatakuj Ostrym liściem, lecz niespodziewanie, ok? - pokemon przytaknął. Cicho podszedł do ptaka i użyłdzikich pnączy. Spłoszył go.

- Ostry liść, nie dzikie pnącza! - krzyknął Calem. Chespin zrobił smutnął minę.

- Chesss...

- Okej... Nic się nie stało. Jeszcze raz, tylko tym razem Ostry liść! - Chespin tym razem używa Kuli Energii.

- NIE KULA ENERGI!! - i tym krzykiem sam spłoszył Pidgeya. Co ja mówię... Dwa Pidgeye.

- Sorki, Chespin. - przeprosił go chłopak i wziął go na ręce. Pobiegł do innego Pidgeya i postawił swojego startera na trawie.

Chespin i Calem chcąc łapać Pidgeya krzyczeli, biegali za nimi, a czasem zostali dziobani. Calem wkońcu się wkurzył i krzyknął:

- Dosyć tego! Chespin, użyj Ostrza liścia!! - Chespin swoim ruchem powalił pokemona ptaka. Calem rzucił w jego stronę pokeballa. Złapał się! Calem rozpoczął triumfalny taniec.

- Jupijajej!! Mam drugiego poka, mam drugiego poka!!

- Doskonale... Fletchling i Froakie... Wracajcie do pokeballi.

Lucario i Pikachu usiedli na ogrzanym kamieniu i zasnęli. To ostatni dzień na tej polanie. Trzema ruszyć do następnego miasta, ale ta podróż długo potrwa. Okej... Idziemy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki