FANDOM

Daria
200x350
Dane personalne
Wiek 15
Płeć Kobieta
Kolor oczu Czerwone
Kolor włosów Fioletowe
Pochodzenie
Region Sinnoh
Miasto Sandgem
Przynależność
Stanowisko Koordynator
Media
Daria Minori – najlepsza przyjaciółka Alex. Jej głównym celem jest zostanie super koordynatorką.

Osobowość:Edytuj

Daria jest miłą i sympatyczną osobą która wie czego chce od życia i stara się dążyć do swoich celów. Jest nieśmiałą osobą, jednak każdy kto raz się z nią spotka chciałby robić to częściej,ciepły charakter przyciąga do niej ludzi.Otwarcie mówi o tym co czuje i nie boi się wracać do przeszłości mimo, że ma do niej żal. Kocha Alex jak rodzoną siostrę i spędzają razem dużo czasu.Często pomaga Alex zachpwać równowagę w kwestii treningów i życia. Jest radosna i rzadko się nie smuci, a jeśli to robi, Taiga wyciąga ją z tego stanu. 

Historia: Edytuj

Cats animals school uniforms skirts brown eyes pink hair short hair anime anime girls wallpaperbeautiful 56.jpg

Mała Daria

Daria wychowała się w domu, w którym dorośli zajmowali się pomaganiu pokemonom, od dziecka zajmowała się stworzeniami, więc dużo o nich wie. Kiedy miała dziesięć lat była na pierwszych pokazach, pokochała to i powiedziałą rodzicom, że chce zostać koordynatorką. 

Minori na początku ćwiczyła z pokemonem swojej mamy - Skitty, lecz potem zapragnęła wyruszyć w podróż i zdobyć własne pokemony. 

Podczas podróży spotkała Alex i od razu się z nią zaprzyjaźniła, Daria przez cały czas trzyma kciuki za Taigę i wzajemnie, dziewczyny są sobie oddane i dążą do wyznaczonych celów. 

Pokemony:Edytuj

 Scatterbug → Spewpa → Vivillion:Edytuj

Vivillon by all0412-d6arc5i.jpg

Vivillon

Scatterbug była starterem Darii, dziewczyna pokochała małego robaczka i bardzo się do niej przywiązała. Kiedy ewoluowała, dzięki ciężkiej pracy Minori uznała, że są sobie przeznaczone, bardzo troszczyła się o Spewpa  i przyniosło to piękny rezultat kiedy ewoluowała do Vivillion. Pokemon bardzo ufa dziewczynie i czuje się przy niej biezpiecznie, jest jej posłuszna i nigdy się na siebie nie złoszczą.

Wurmple → Silcoon → Beautifly:Edytuj

210px-May Beautifly.png

Beautifly

Beautifly to drugi pokemon Darii. Dziewczyna pokochała go za charakter, już od pierwszej formy był zawzięty i odważny, jakby nie miało dla niego znaczenia to, że jest prawie bezbronny. Daria wzięła z niego przykład i dzięki temu stała się silniejsza, łączy ich cudowna więź przyjaźni a pokemon jest gotów oddać za nią życie. Minori uwielbia patrzeć na jego wdzięcze ruchy.

Relacje:Edytuj

DKP

Więcej z Fandomu

Losowa wiki