FANDOM

Fennekin
Fennekin.png
Płeć samica
Zdobyte jajko w ?
Złapany w ?
Miejsce złapania ?
Ewoluuje w Teruna
Aktualna lokalizacja z Alex
Umiejętność Żar
Debiut ?
Fennekin to drugi pokemon Alex. Pokemon typu ognistego.

Osobowość i cechyEdytuj

Jest wytrwała i odważna, uwielbia wyzwania i nigdy nie ucieka od walki. Jako Fennekin wykazuje się lekkomyślnością i zbyt dużą pewnością siebie. Po ewolucji stała się bardziej opiekuńcza. Jako Teruna jest tak samo radosna, lubi grozić swoim kijem innym pokemonom. Teruna często jest przewrażliwiona na swoim punkcie i łatwo ją urazić, mimo to wykazuje się zrozumieniem. Jest bardzo mądra lecz ma tędencje do ignorowania trenerki. Podkochuje się w Lucario.

WyglądEdytuj

I adore all the fox based pokemon~ Fennekin 9fdf7d179080a1c9ae751a395adbe53f.jpg

Fennekin jest czworonożnym lisem. Jest objęty jasnożółtym futrem, które na biodrach jest rozczesane. Jej uszy są bardzo duże i mają kępki ciemnopomarańczowego futra we wnętrzu.Ogon jest puszysty i ma ciemnopomarańczową końcówkę. Fennekin ma na pyszczku "kaganiec", który jest biały, z dłuższym futrem na każdej stronie jej twarzy, i małym, ostrym, czarnym nosem. Ma małe łapy i szczupłe nogi, dzięki czemu jest niezwykle zwinna i szybka.

Cameron Lucario.png

Braixen

Teruna jest dwunożnym pokemonem. Większa część jej futra jest jasnożółta, ma czarne nogi,oraz ogon zakończony ciemnym pomarańczem. Futro na jej policzkach jest rozczesane,barki i klatkę piersiową pokrywa również białe futro. Z uszu wystaje długie, pomarańczowe futerko.Teruna ma czerwone oczy oraz nosek. Teruna zawsze trzyma kij w ogonie, może go wyjąć, gdy to zrobi i potrze nim o futro, koniec kija płonie.

Ataki i zdolnościEdytuj

Specjalną zdolnością Fennekin jest żar. Gdy staje się Teruną zdolność Żaru przeobraża się w płomienne ciało.

Ataki Fennekin
640px-Chili Pansear Fire Blast.png
Ognisty Strzał                          
Palacystrzal.png
Palący Strzał
Kragognia.png
Krąg Ognia
Imagesqwages.jpg
Ognisty Kieł
Ataki Teruny
Salwa Ognia.png
Salwa Ognia
ZASde.png
Kula Aury                        
Ognisty Wir.jpg
Ognisty Wir
640px-May Blaziken Blaze Kick-1-.png
Ognisty Kop

Więcej z Fandomu

Losowa wiki