FANDOM

Fiaro
Talonflame by all0412-d6a1mv2.jpg
Płeć samiec
Zdobyte jajko w ?
Złapany w ?
Miejsce złapania Canalave
Ewoluuje w Basis → Dartignis → Fiaro
Aktualna lokalizacja z Patchem
Umiejętność Złożone Oczy
Debiut ?
Fiaro to pokemon starter Patcha.Złapany w Canalave.

Historia:Edytuj

ImagesWFAG.jpg

Basis

Basis był zwykłym pokemonem ptakiem, do momentu kiedy spotkał Patcha. Chłopak uwielbiał obserwować ptaki a szczególnie Basisa, pokemon go polubił i bardzo do niego przywiązał. Dlatego zdecydował się do niego dołączyć. Ewoluował dzięki kamieniowi.
1371241844294.png
Dartignis i Patch dużo pracowali po ewolucji, starali się nadrobiś tracony czas a ptak rósł w siłę, pokemon bardzo ufał Patchowi, i ewoluował gdy chłopak skoczył z kifu, alby uratować mu życie musiał wzbić się na wyższy poziom.

Wygląd:Edytuj

Basis to mały ptak Pokémon, podobny do rudzika. Ma pomarańczową głowę z trójkątnym żółtym znakiem z tyłu każdego oka. Jego ciało i skrzydła są szare, a na końcówkach mają białe odstające pióra. Ma długi, czarny ogon z białym paskiem w kształcie litery "v". Oznakowanie jest w pobliżu wierzchołka ogona. Ogon kończy się w dwóch punktach i ma dwa pióra wystające na boki przy początku ogona. Jego nogi, dziób i oczy są czarne. Nogi są cienkie i chude z dwoma palcami skierowanymi do przodu i jeden do tyłu na każdej stopie. 

Dratignis to większy ptak pokemon, posiada czarne skrzydła z żółtymi ramkami, jego ciało jest szare a głowa pomarańczowa  z trójkątnym żółtym znakiem z tyłu każdego oka. Ma długi, czarny ogon z białym paskiem w kształcie litery "v". Oznakowanie jest w pobliżu wierzchołka ogona. Posiada długie czarne nogi z zakrzywionymi pazurami.

Fiaro to pokemon ptak przypominający sokoła. Jego upierzenie jest głównie czerwono-pomarańczowe. Owalne plamy zdobią spody jego skrzydeł. Na nogach rozciągają się duże złote szpony. Ma długi, czarny ogon z białym paskiem w kształcie litery "v".

Osobowość i cechy: Edytuj

Od samego początku pokemon odznaczał się odwagą lecz z biegiem czasu zdobył także umiejętność logicznego myślenia i telepatycznego kontaktu z Patchem. Odznacza się powagą i ma mnustwo cierpliwości.

Ataki i zdolności: Edytuj

Specjalną zdolnością Fiaro jest złożony wzrok

Ataki Fiaro
640px-Ash Staraptor Brave Bird.png
Dzielny Ptak                     
640px-Sigilyph Mirror Move.png
Lustrzany Ruch
185px-FileStaraptor close combat.png
Bliska Walka
Unfezant Gust-1-.png
Poryw Wiatru

Więcej z Fandomu

Losowa wiki