FANDOM

Glameow
2.jpg
Płeć samiec
Zdobyte jajko w ?
Złapany w ?
Miejsce złapania Canalave
Ewoluuje w kamień antyewolucji
Aktualna lokalizacja z Alex
Umiejętność Piorunochron
Debiut ?
 Glameow pierwszy pokemon Alex. Zaadoptowała go, gdy potrzebował pomocy.Pokemon typu normalnego.

Osobowość i cechyEdytuj

Glameow już z pierwszym trenerem wykazywał się odwagą i zaciętością, jednak bardzo bał się ognia. Od samego początku przyjaźni z Alex pokazał jej, że jest wytrwały i silny, nigdy nie okazuje słabości, jest bardzo pewny siebie i z czasem wyzbył się lęku przed żywiołem.Ma skłonności do złośliwości i zazdrości.Jest pomysłowy i często drażni się z Taigą, mimo to bardzo ją kocha.Okazuje dużo uczuć i uwielbia słuchać swojej trenerki.

WyglądEdytuj

Season11 ep41 ss4.jpg
Glameow jest szarym kotem z zakręconym ogonem o białym czubku.Zakończenia jego uszu również są białe.Ma także biały pysk,mały czarny nos,różowe powieki, żółte oczy z niebieskimi źrenicami i po dwa wąsy z każdej strony.Ma szczupłą budowę ciała i jest bardzo zwinny.Glameow ma ostre pazury i potężny ogon.Jego wzrok jest w stanie zahipnotyzować.

Ataki i zdolnościEdytuj

Specjalną zdolnością Glameowa jest piorunochron.To wyjątkowa umiejętność, jest jedynym ze swego gatunku, który posiada tę zdolność.

Ataki
Glameow Blef.jpg

Blef

Blef                                
Prędkość.png
Prędkość
Charmian.png
Niespodzianka
Kula Cienia.jpg
Ciemna Kula

Więcej z Fandomu

Losowa wiki