FANDOM

Leo Grace (czyt. lijo grejs) - młody trener z regionu Unova, pochodzi z miasta Aspertia. Podróż zaczął w wieku 13 lat.==

CharakterEdytuj

W dzieciństwie nie mógł opanować emocji, był wybuchowy i energiczny. Często wpadał w tarapaty denerwując dzikie pokemony, z opresji ratował go Alder (mimo, że był mistrzem Unovy, Leo nie uważał go za mistrza i mentora, lubił go). Od tego momentu Alder pozwolił na niego mówić wujku. Obecnie jest spokojny i cichy. Mało co jest w stanie go załamać i nawet jeśli spotyka go wiele dotkliwych porażek pod rząd, nie tylko się nie załamuje ani nie zniechęca do dalszego działania, ale przeciwnie, jeszcze bardziej motywuje go to do wytężonej pracy i powoduje, że ma większą presję na osiągnięcie sukcesu. Lubi przebywać w towarzystwie przyjaciół, ale w szczególności w towarzystwie jego pokemonów. To dzięki nim podróżuje po świecie i udoskonala swoje umiejętności. Dba o nie jak najlepiej umie i nigdy nie zostawi jakiegoś pokemona w tarapatach.

WyglądEdytuj

Ma lekko opaloną cerę, ma długie czarne włosy i oczy w kolorze morskiego błękitu. Mierzy ok. 175 cm wzrostu i waży 55 kg. 

Nosi czarny top na długi rękaw (podwija go do łokci) i ukrywa go pod rozpinaną kurtką w kolorze niebieskim i jasnoniebieskim. Nosi szare rurki podtrzymywane na czarnym skórzanym pasku ze srebrną kramrą, a na nogach jasnobrązowe buty za kostkę zawiązywane na granatowe sznurówki. Na palcach nosi szare rękawiczki bez palcy, a na ramieniu szaro-granatową torbę ze znakiem Poke-Balla. Na głowie nosi odwróconą czapkę podobną do tej co nosi Ash w regionie Kalos w dwóch odcieniach niebieskiego (granatowy i jasnoniebieski/morski). 

HistoriaEdytuj

DzieciństwoEdytuj

Leo urodził się w Castelii (region Unova), ale razem z mamą i tatą przeprowadzili się do Aspertii (również w regionie Unova). Od najmłodszych lat wpadał w tarapaty (konfrontację z dzikimi pokemonami) i ratował go mistrz Unovy, Alder. Mimo, że był najlepszym trenerem pokemon w Unovie, Leo nie uważał go za idola, jedynie za dobrego trenera (Alder miał krótką pamięć i często zapominał Leo). Mimo to, pozwolił nazywać się wujkiem. Jego marzeniem było złapanie legendarnego pokemona Reshirama, jednak uświadomił sobie, że to nie realne. W wieku 13 lat rozpoczął swoją podróż pokemon. 

ObecnieEdytuj

PokemonyEdytuj

W rotacjiEdytuj

Snivy Leo --> ? 

Jako Snivy

Leo wybrał go na swojego pierwszego startera. Snivy od razu go polubił, nie chciał siedzieć w Poke-Ballu, a towarzyszyć mu na ramieniu. Leo zauważył u Snivy'ego potencjał i chętnie go trenował. W końcu pojawił się drugi pokemon, który zainteresował Grace'a. Był to Patrat. Snivy od razu go pokonał i Leo mógł złapać normalnego pokemona. 

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki