FANDOM

Mika
200x350
Dane personalne
Wiek 15
Płeć Kobieta
Kolor oczu Niebieskie
Kolor włosów Rude
Pochodzenie
Region Oxtral
Miasto Piedra
Przynależność
Stanowisko Liderka
Sala Kamienna
Specjalizacja Pokemony kamienne
Media
Mika – liderka elektrycznej sali w regionie Oxtral. Ma salę w mieście Piedra.

Charakter:Edytuj

Mika jest spokojną i dążącą do swoich celów dziewczyną. W miasteczku uważają ją za bardzo mądrą i rozważną. Liderka lubi studiować książki o ziołach i owocach, które pomagają pokemonom, dlatego słynie też z naparów i leków dla pokemonów. Nie lubi nowych i uważa, że odpowiedni typ trenera to ten, który niczego nie żałuje. Ze względu na surową ocenę i brak zachamowań wielu trenerów rezygnuje z walki z nią.

Historia:Edytuj

Anime girl young giving victory sign.jpg

Mała Mika

Mika urodziła się 13 stycznia 1998 roku. Została wychowana w zamożnej rodzinie. Jej ojciec był liderem kamiennej sali. Na początku była zwykłą, radosną dziewczynką, lecz gdy skończyła dziesięć lat ojciec za wszelką cenę chciał zrobić z niej kamienną mistrzynię. Udało mu się, lecz przez to stała się surowa dla siebie i pokemonów, powoli również oddalała się od domu i spędzała czas samotnie.

Pokemony:Edytuj

Images (5)bhsde.jpg

Schuckle

Schuckle:Edytuj

Mika bardzo kocha swojego Schuckla, ponieważ tylko z nim może o wszystkim porozmawiać, to włąśnie on był jej najbliższym przyjacielem, kiedy nie wierzyła w swoje siły. Oboje bardzo sobie ufają.

Sudowoodo:Edytuj

Images (4)awf.jpg

Sudowoodo

Sudowoodo to drugi pokemon Miki, uwielbia go za poczucie humoru i uśmiech, który zawsze dodaje trenerce odwagi. Pokemon bezgranicznie polega na Mice i często przynosi jej prezęty.

Archeops:Edytuj

Archeops(Mira21).png

Archeops

Archeops był pierwszym złapanym samodzielnie pokemonem Miki więc połączyła ich szczególa więź, oboje walczyli do końca. Jako że ich charaktery się pokrywają są ze sobą zrzyci i całkowicie sobie ufają.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki