FANDOM

Mirai
Mirai4578
Dane personalne
Wiek 15
Płeć Kobieta
Kolor oczu Niebieskie
Kolor włosów Złote
Pochodzenie
Region Oxtral
Miasto Relampago
Przynależność
Stanowisko Liderka sali
Sala Elektryczna
Liga Oxtral
Specjalizacja Pokemony elektryczne
Media
Mirai – liderka elektrycznej sali w regionie Oxtral. Ma salę w mieście Relampago.

Charakter:Edytuj

Mirai to pełna energi, pomysłowa dziewczyna która nie lubi wścibskich ludzi. Bardzo łatwo ją zachwycić, gardzi jedzeniem bez smaku i uważa, że dobry trener to taki, który potrafi słuchać wewnętrznego głosu podopiecznych. 

Historia:Edytuj

Littlebusters-ep4-scr1

Małą Mirai

Mirai urodziła się 10 listopada 1998 roku. Została wychowana przez dziadków, którzy uczyli ją gry na instrumentach. Dzięki opanowaniu kilku pięknych melodii poznała Pachirisu, swoją partnerkę pokemona.

W dalszych latach dużo trenowała i stała się liderką elektrycznej sali, uwielbiała mitologię więc często czytała o starożytnych pokemonach i świecie z podziemia Oxtral. 

Uwielbia brać udział w corocznym festiwalu i wyścigu, który wchodzi w jego skład, ona i Zebstrike są jego mistrzami od wielu lat.

Pokemony:Edytuj

Pachirisu:Edytuj

Imageswwf

Pachirisu

Mirai poznałą Pachirisu ponieważ pokemon ma bardzo wyczulony słuch i spodobała mu się melodia grana przez trenerkę. Oboje pokochali się i bezgranicznie sobie ufają. Pachirisu uwielbia słuchać melodii Mirai i nigdy jej nie opuszcza.

Zebstrika:Edytuj

Images (1)q

Zebstrika

Mirai bardzo dobrze rozumie się z Zebstriką, często można zobaczyć jak liderka dosiada pokemona i na nim galopuje, Zebstrika uwielbia słuchać muzyki Mirai i podobnie jak Pachirisu bardzo ufa trenerce. Prawdopodobnie Mirai potrafi porozumiewać się z Zebstriką telepatycznie.

Reichu:Edytuj

Images (6)

Reichu

Reichu jest bardzo zżyty z Mirai więc bardzo jej ufa i nie boi się wykonywać jej poleceń. Często wyskakuje z pokeballa aby powiedzieć jakiemuś natrentowi by się nie zbliżał.