FANDOM

Pokemon: Mistyczni Strażnicy to seria Alexyy. Opowiadająca o strażnikach Oxtral.
Oxtral.png

Oxtral

Fabuła:Edytuj

Region Oxtral zamieszkiwały dwa pokemony nadzwyczajnego typu  Adamantis i Mentis , aż do momentu, kiedy na ziemiach pojawił się tajemniczy kamień. Pod wpływem negatywnej energii kamienia pokemony zaczęły podupadać na zdrowiu. Ówczesna strażniczka wyspy ułożyła specjalną pieśń, dzięki której pokemony odzyskały siły. Legenda mówi, że ludzie wskazali pokemonom wrota do podziemi Oxtral a one założyły tam nowy świat, niestety strażniczka nie pozwoliła aby ludzie i pokemony wrócili do podziemi i nie chcąc słuchać legendarnych stworzeń ustawiła kamień jako strażnika wrót i zamknęła Adamantisa i Mentis w podziemiach aby ich ożywcza moc dawała żyzność Oxtral. Od tamtego czasu ten region odwiedza wielu trenerów w poszukiwaniu przygód i z pragnienia dostania się do Ligi Oxtral.Od czasu do czasu, wieczorami nad Oxtral można zobaczyć niezwykłą burzę połączoną z ognistymi pociskami, mieszkańcy uważają, że to przyjaciele legendarnych pokemonów uwięzionych w podziemiach.

Bohaterowie:Edytuj

Pierwszoplanowi:Edytuj

Drugoplanowi:Edytuj

Odcinki:Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki