FANDOM

200x350

-  Beautifly! Vivillion! Srebrny Wiatr! - skrzydła motyli pokryły się srebrem i wystrzeliły w stronę przeciwników lśniącym wiatrem. Wiedziałam...

- Fennekin! Krąg ognia! - pokemon zapłonął, tworząc kulę naparł prosto na srebrny wiatr, który teraz oplatał jego płomienne ciało. O to chodziło. Fennekin tak szybko znalazła się przed Beautifly, że ta nie zdołała zareagować. Oberwała. Daria zagryzła zęby wskazując Vivilion by nie pozwoliła motylowi upaść. Viviliom pomogła Beautifly dojść do siebie. Spojrzałam na nich wyzywająco, wiatr otarł się o moją twarz szepcząc, że to mój dzień, moja wolność. Posłuchałam. - Zakończmy to! Glameow niespodzianka! - z ataku wyleciłało kilkanaście odłamków lodu.

- Nie! Dziki wiatr! - wicher Beautifly sprawił, że atak Glameowa zmierzał teraz w jego kierunku. W ostatniej chwili kot wybił się dostatecznie wysoko, aby nie oberwać. Fennekin spojrzała na Vivilion bezradnie. - Atakuj skrzydłami Vivillion. Lisek jęknął, kiedy jedno ze skrzydeł motyla wbiło mu się w brzuch.

- Fennekin! - właśnie dlatego nie lubiłam dwuwalk. Nie potrafię ogarnąć wszystkiego na raz. Myśl Alex, myśl... Uderzyłam dłonią w czoło. - Glameow! Fennekin! stańcie razem! - po kilku chwilach moje pokemony stały niemal wtulone w siebie. Fennekin warczała cichutko. Jeżeli będziemy osobno, rozwalą nas. To logiczne, Daria ma świetne kombinacje. Musimy być jedną drużyną. Glameow spojrzał na mnie tak, jakby słyszał moje myśli. 

- Chyba my to skończymy. - czerwone oczy Darii nabrały kryształowego połysku. - Atak skrzydłami i powietrzny As! - pokemony niebezpiecznie się do nas zbliżały.

- Blef! - kot w mgnieniu oka wytrącił przeciwników z równowagi. - Ognisty Strzał! - porażone płomieniami pokemony opadły na ziemię próbując się podnieść. Na nic. Wygrałam.

- No weź. - powiedziała Daria chowając pokemony.

- Gome, ale Luke od początku bitwy wlepia w nas oczy. - wskazałam na okno jego pokoju. Lekko poruszyła się w nim firanka.

- Przerażasz mnie, jak ty go zobaczyłaś? - schowałam Fennekin do pokebolla po czym go podżuciłam i złapałam obdarzając Darię lisim uśmiechem. - Jest moim głównym rywalem i najlepszym przyjacielem. Wyczuć go to łatwizna. - Daria uśmiechnęła się lekko.

- I tak wolę pokazy.

- Aye!

- Alex! - odwróciłam się jak poparzona. Mama stała w drzwiach wymachując czymś. Ku mojemu przerażeniu to "coś" okazało się moim biletem. Spojrzałam na Glameowa i pogalopowałyśmy w jej stronę. - Kiedy miałaś zamiar mi powiedzieć? - Cynthia zmierzyła nas wzrokiem. Glameow miałknął, jednak nawet ten słodki dźwięk nie zmył jej kamiennego wyrazu twarzy.

- Gomenesai! Ale.. ja już nie chę tu siedzieć. Luke dał mi ten bilet i nie mogłam odmówić. No lubię to miejsce ale walczyłam chyba z każdym ludziem! Ja chcę wyjechać. Jestem już na tyle samodzielna. - mama uśmiechnęła się lekko, tak jakby myślała "Wiedziałam, że ten dzień nadejdzie". Pogłaskała mnie po głowie i podała plecak. Zdziwiłam się.

- Mama Luka dzwoniła. Spakowałam cię tutaj, musicie się śpieszyć jeżeli chcecie zdążyć. - po raz pierwszy nie chciała się kłucić tylko po prostu się zgodziła. Ciekawe czy gdybym zapytała o to... Urwałam myśl bo mama spojrzała na mnie z dziwnym jadem. - Lećcie. - pomachała komuś za mną. Kiedy się odwróciłam Luke szczerzył zęby w uśmiechu. No ty się już tak nie ciesz.

- Arigato mamo! - przytuliłam ją, założyłam plecak na ramię i zbiegłam do chłopaka. Luke ukłonił się a ja uderzyłam go w głowę. Uśmiechnął się tak, jakby przewidział, że to zrobię. Uśmiechnęłam się wrednie i wskoczyłam do beżowego samochodu jego mamy, którym chłopak często wstydził się jeździć. Glameow rozłożył mi się na kolanach. Luke usiadł i zsunął czapkę na twarz. tak jak przewidziałam. No przecież to auto mogło wyglądać gorzej?! Rozmarzonymi oczyma ostatni raz napawałam się widokami mojego miasteczka. Daria machała nam na pożegnianie, Luk to olał, za co dostał ode mnie kolejny raz, widząc to Pikachu walnął faceplama. Glameow mruknął. Już za niedługo udowodnię mamie, że umiem!

CDN...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki