FANDOM

Pikachu Luke'a
ルカのピカチュウ Ruku's Pikachu
200x350
Informacje
Typ Electric type.png
Płeć Samiec
Umiejętność Statyczność
Aktualna lokalizacja z Luke'm
Historia
Miejsce złapania Wiśniowy Sad, region Sinnoh
Wymiany
Pikachu – pierwszy pokemon Luke'a, którego chłopiec dostał na dziesiąte urodziny od kuzyna - Volknera i z którym rozpoczął podróż Trenera Pokemon. Jest jego partnerem i przyjacielem, ewoluował z Pichu.

Historia Edytuj

Jako PichuEdytuj

Wykluł się w Wiśniowym Sadzie długo przed rozpoczęciem serii. Dorastał z innymi Pichu, Pikachu i Raichu wyróżniając się potężną mocą elektryczną. Pewnego dnia w Wiśniowym Sadzie zjawił się Volkner łapiąc pokemony dla swoich podopiecznych w sali Sunyshore. Złapał wiele pokemonów, między innymi Pichu.

Rozdając wszystkie pokemony, Volkner postanowił, że wręczy Pichu Luke'owi na dziesiąte urodziny. Początkowo pokemon nie lubił chłopca i strasznie tęsknił za rodziną, ale, gdy zobaczył, że Luke'owi na nim zależy, postanowił zostać domowym zwierzątkiem i jego pokemonem. Dwa lata później ewoluował w Pikachu.

Jako PikachuEdytuj

Po ewolucji stał się silniejszy, poznał wiele nowych ataków i zawsze towarzyszy Luke'owi w podróży. Miał możliwość ewolucji w Raichu, jednak zrezygnował z tego pomysłu.

WyglądEdytuj

Pikachu jest gryzoniem. Ma krótkie, żółte futro z brązowymi paskami na plecach, czerwonymi policzkami, które mogą produkować małe wstrząsy energii elektrycznej, usta, uszy z czarnymi końcami i ogon o niezwykłym kształcie, przypominającym błyskawicę.

Specjalne Zdolności i RuchyEdytuj

Pikachu ma możliwość uwolnienia elektrycznych wyładowań o różnej intensywności, na własną wolę, poprzez elektryczne worki w policzkach. Ta energia elektryczna może być manipulowana do różnych technik, które są najczęściej używane w walce, ale mogą być używane również do pieczenia jagód.

Kiedy Pikachu buduje energię w gruczołach energii elektrycznej, które często są niezbędne do prawidłowego korzystania, może doprowadzić do fizycznego paraliżu. Pikachu uwalnia zabudowaną energię poprzez ogon, który działa jako pręt uziemiający, aby bezpiecznie usunąć niepotrzebną energię. Jego zdolnością jest Statyczność.

  • Szybki Atak
  • Atak
  • Elektrowstrząs
  • Podwójne uderzenie kantem
  • Spojrzenie
  • Elektryczny Szok
  • Iskra
  • Elektro Kula
  • Podwójny zespół
  • Stalowy Ogon
  • Wyładowanie
  • Piorun
  • Grzmot
  • Elektryczny Kieł
  • Elektro Akcja

CiekawostkiEdytuj

  • Pikachu ma słabość do wiśni, ponieważ jako Pichu przebywał w Wiśniowym Sadzie, lubi również jabłka, truskawki i maliny, żywi się też karmą dla pokemonów i uwielbia wodę o smaku cytrynowym
  • jak twierdzi Lucario, Pikachu jest w stanie nauczyć się ludzkiej mowy;
  • według prof.Rowana jest najpotężniejszym Pikachu jakiegokolwiek widział;
  • jest jedynym elektrycznym pokemonem Luke'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki